Saopštenja za javnost


Mar
16
2020
Važno obaveštenje
Opširnije
Mar
24
2020
Usluge dostupne bez odlaska u ekspozituru
Opširnije
May
10
2020
Vraćanje na redovno radno vreme od 8 do 16 časova od 11. maja
Opširnije
Ostale vesti možete naći u delu Novosti.
 

Prijava štete

 

Svi korisnici osiguranja od autoodgovornosti i autokaska imaju na raspolaganju naš 24/7 online servis dostupan na linku PRIJAVA ŠTETE
Sve ostale vrste odštetnih zahteva mogu se prijaviti takođe non-stop, u dva koraka:
1. Preuzimanjem i popunjavanjem obrazaca sa linka OBRASCI.
2. Slanjem popunjenog zahteva na mejl adresu prijava@milenijum-osiguranje.rs

Popunjene zahteve za prijavu štete korisnici mogu slati i na adresu ekspoziture Milenijum osiguranja putem redovne pošte.
Adrese ekspozitura možete naći na linku: MREŽA.


Kontaktirajte nas

 

Call centar Milenijum osiguranja je dostupan svakog radnog dana od 8 do 16h na broj telefona: 011/7152-300
Sva pitanja i zahteve možete uputiti i putem mejla office@milenijum-osiguranje.rs
Pratite nas putem društvenih mreža na Fejsbuku, Instagramu i Linkedinu
Radno vreme, lokacije i telefone naših prodajnih mesta tokom vanrednog stanja pogledajte ovde

 

 


Zahtevi za ponudu i obnovu osiguranja


Svi zahtevi za ponudu i obnovu osiguranja mogu biti podneti i realizovani na jedan od tri načina:

1. Ispunjavanjem kontakt forme na našem sajtu http://mios.rs/kontakt/
2. Pozivanjem Call centra na broj telefona 011/7152-300 (sa svih mreža)
3. Slanjem upita na mejl adresu office@milenijum-osiguranje.rs.

Nakon poslatog zahteva, klijenti će biti kontaktirani od strane Savetnika prodaje Milenijum osiguranja, koji su mobilni i dostupni svima, poštujući principe maksimalne zaštite sopstvenog i tuđeg zdravlja.

Savetnici prodaje

Tokom vanrednog stanja, kao i do sada, Savetnici prodaje Milenijum osiguranja stoje na raspolaganju svojim klijentima za sva dodatna pitanja.
 
Global assistance kontakt centar
Kontakt centar namenjen korisnicima dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja dostupan je 24/7 putem brojeva telefona na kartici osiguranja svakog osiguranika.

 
Coris centar za pomoć na putu

Kontakt centar namenjen korisnicima Pomoći na putu dostupan je 24/7 putem telefona 011/69-62-403



Mere, preporuke i saveti
 
Na vrh