Prijava štete
Svi korisnici osiguranja od autoodgovornosti i autokaska imaju na raspolaganju naš 24/7 online servis dostupan na linku PRIJAVA ŠTETE.
Sve ostale vrste odštetnih zahteva mogu se prijaviti takođe non-stop, u dva koraka:
1. Preuzimanjem i popunjavanjem obrazaca sa linka OBRASCI.
2. Slanjem popunjenog zahteva na mejl adresu prijava@milenijum-osiguranje.rs
Popunjene zahteve za prijavu štete korisnici mogu slati i na adresu ekspoziture Milenijum osiguranja putem redovne pošte.
Adrese ekspozitura možete naći na linku: MREŽA.
Kontaktirajte nas
Zahtevi za ponudu i obnovu osiguranja
Svi zahtevi za ponudu i obnovu osiguranja mogu biti podneti i realizovani na jedan od tri načina:
1. Ispunjavanjem kontakt forme na našem sajtu http://mios.rs/kontakt/
2. Pozivanjem Call centra na broj telefona 011/7152-300 (sa svih mreža)
3. Slanjem upita na mejl adresu office@milenijum-osiguranje.rs.
Nakon poslatog zahteva, klijenti će biti kontaktirani od strane Savetnika prodaje Milenijum osiguranja, koji su mobilni i dostupni svima, poštujući principe maksimalne zaštite sopstvenog i tuđeg zdravlja.
Savetnici prodaje
Tokom vanrednog stanja, kao i do sada, Savetnici prodaje Milenijum osiguranja stoje na raspolaganju svojim klijentima za sva dodatna pitanja.
Global assistance kontakt centar
Kontakt centar namenjen korisnicima dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja dostupan je 24/7 putem brojeva telefona na kartici osiguranja svakog osiguranika.