Ažurirano: 22.03.2020.
Poštovani klijenti,
Usled aktuelne situacije sa korona virusom u našoj zemlji i proglašenja vanrednog stanja, obaveštavamo Vas da je kompanija „Milenijum osiguranje“ a.d.o., preduzela mere zaštite svojih klijenata i zaposlenih, u cilju prevencije i sprečavanja daljeg širenja virusa „Covid -19“.
Pre svega, obaveštavamo klijente da se rokovi za prijavu štete produžavaju do normalizacije situacije u celoj zemlji.
Počev od 23. marta, naše ekspoziture i prodajne kacelarije će raditi radnim danima u skraćenom režimu, od 9 do 14 časova. Radno vreme svih ekspozitura i prodajnih mesta možete pogledati ovde.
Prijava šteta 24/7 bez odlaska u ekspoziture
U cilju što bolje prevencije, od 19. marta 2020. prijava odštetnog zahteva može se podneti isključivo putem:
Procena štete biće izvršena izlaskom našeg procenitelja na teren. Svi zahtevi naših osiguranika i oštećenika će biti uredno obrađeni.
Webshop – klijentima je dostupna online kupovina polisa 24/7 na: https://webshop.milenijum-osiguranje.rs/ za putno osiguranje, pomoć na putu, osiguranje domaćinstva i Siguran kvadrat (osiguranje stana, stvari i članova domaćinstva).
Zahtev za ponudu osiguranja – dostupan putem stranice http://mios.rs/kontakt/, pozivanjem našeg Call centra na broj telefona: 011/7152-300 (sa svih mreža) ili slanjem upita na imejl: office@milenijum-osiguranje.rs. Nakon poslatog zahteva, klijenti će biti kontaktirani od strane prodavaca Milenijum osiguranja.
Ukoliko posećujete neku od prodajnih lokacija Milenijum osiguranja, ukazujemo Vam da ste u skladu sa Uredbom Vlade dužni da poštujete sledeća pravila:
Sve dodatne informacije možete dobiti:
Verujemo da ćemo uz odgovorno ponašanje prema sopstvenom i tuđem zdravlju brzo prebroditi aktuelnu krizu.
Milenijum osiguranje a.d.o.
Povezane vesti:
Aktuelne informacije o poslovanju tokom vanrednog stanja
Usluge dostupne bez odlaska u ekspozituru