Mar 24, 2020

Usluge dostupne bez odlaska u ekspozituru

 

Tokom rada pod izmenjenim okolnostima, klijentima Milenijum osiguranja usluge su dostupne putem online i telefonskih servisa i mogu se ostvariti bez odlaska u ekspozituru.

Pozivamo sve korisnike da naše usluge koriste iz udobnosti svog doma i da ostanu kod kuće, kako bismo nastavili zajedničku borbu protiv virusa Covid-19. 

 Od brojnih usluga dostupnih bez odlaska u ekspozituru, posebno izdvajamo sledeće mogućnosti:

Kupovina polisa osiguranja 24/7 putem webshop-a

Online kupovina polisa za svega nekoliko minuta i bez rizika od izlaganja virusu, omogućena je za putno osiguranje, osiguranje Pomoć na putu, osiguranje domaćinstva i Siguran kvadrat (osiguranje stana, stvari u stanu i članova domaćinstva).
Ugovaranje polise izvršava se na Milenijum webshop-u: https://webshop.milenijum-osiguranje.rs/  

Zahtevi za ponudu i obnovu osiguranja

Svi zahtevi za ponudu i obnovu osiguranja mogu biti podneti i realizovani na jedan od tri načina:
1. Ispunjavanjem kontakt forme na našem sajtu http://mios.rs/kontakt/
2. Pozivanjem Call centra na broj telefona 011/7152-300 (sa svih mreža)
3. Slanjem upita na mejl adresu office@milenijum-osiguranje.rs.

Nakon poslatog zahteva, klijenti će biti kontaktirani od strane Savetnika prodaje Milenijum osiguranja, koji su mobilni i dostupni svima, poštujući principe maksimalne zaštite sopstvenog i tuđeg zdravlja.

Prijava štete bez odlaska u ekspozituru

Svi korisnici osiguranja od autoodgovornosti i autokaska imaju na raspolaganju naš 24/7 online servis dostupan na linku https://stete.milenijum-osiguranje.rs/pls/apex_insur5/f?p=123:300
Sve ostale vrste odštetnih zahteva mogu se prijaviti takođe non-stop, u dva koraka:
1. Preuzimanjem i popunjavanjem obrazaca sa linka http://www.mios.rs/strana/prijava-stete.html
2. Slanjem popunjenog zahteva na mejl adresu prijava@milenijum-osiguranje.rs

Popunjene zahteve za prijavu štete korisnici mogu slati i na adresu ekspoziture Milenijum osiguranja putem redovne pošte.
Adrese ekspozitura možete naći na linku: https://mios.rs/strana/mreza.html.

Call centar i mejl adresa

Za sva pitanja i informacije korisnicima naših polisa i svima koji žele da zaključe polisu, Call centar Milenijum osiguranja je dostupan svakog radnog dana od 8 do 16h na broj telefona: 011/7152-300 (sa svih mreža).

 Sva pitanja i zahtevi mogu se uputiti i putem mejla office@milenijum-osiguranje.rs.

Savetnici prodaje

Tokom vanrednog stanja, kao i do sada, Savetnici prodaje Milenijum osiguranja stoje na raspolaganju svojim klijentima za sva dodatna pitanja.

Global assistance kontakt centar

Kontakt centar namenjen korisnicima dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja dostupan je 24/7 putem brojeva telefona na kartici osiguranja svakog osiguranika.

Global assistance za pomoć na putu

Kontakt centar namenjen korisnicima Pomoći na putu dostupan je 24/7 putem telefona 011/69-62-403

Budite odgovorni i ostanite kod kuće, čuvajući zdravlje Vas i Vaših najbližih.

 
Povezane vesti:

Aktuelne informacije o poslovanju tokom vanrednog stanja

Važno obaveštenje za klijente

Obaveštenje o promeni radnog vremena tokom vanrednog stanja

Milenijum osiguranje uz UOS doniralo sredstva za nabavku respiratora i opreme za bolnice Srbije

Na vrh