Apr 30, 2020

Poštujući postepeno ublažavanje mera Vlade Republike Srbije za sprečavanje širenja koronavirusa, kompanija Milenijum osiguranje je donela odluku da ponovo omogući neposrednu prijavu i procenu šteta.

Neposredna prijava i procena šteta biće omogućena od ponedeljka, 4. maja u direkciji (Milutina Milankovića 3b, Beograd) i ekspoziturama koje obavljaju navedene poslove (Subotica, Sombor, Novi Sad, Čačak, Niš, Kragujevac, Šabac). Šalteri će biti otvoreni u skladu sa aktuelnim radnim vremenom, radnim danima od 9 do 15 časova.

Na prodajnim mestima Milenijum osiguranja i dalje je na snazi primena najviših standarda higijenskih mera u cilju zaštite zdravlja klijenata i zaposlenih.

 Klijentima ipak preporučujemo da, ukoliko nemaju preku potrebu, ostanu kod kuće, a usluge osiguranja ostvare putem onlajn i telefonskih servisa.

Svi korisnici osiguranja od autoodgovornosti i autokaska štetu mogu prijaviti putem našeg onlajn servisa, dostupnog 24/7 na linku: https://stete.milenijum-osiguranje.rs/
Sve ostale vrste odštetnih zahteva mogu se prijaviti takođe non-stop, u dva koraka:
1. Preuzimanjem i popunjavanjem obrazaca sa linka http://www.mios.rs/strana/prijava-stete.html
2. Slanjem popunjenog zahteva na mejl adresu prijava@milenijum-osiguranje.rs

Polise Milenijum osiguranja mogu se nabaviti bez odlaska u ekspozituru, putem našeg webshop-a. U bilo kom trenutku, 24 časa dnevno, sedam dana u nedelji, naš webshop je dostupan za onlajn kupovinu putnog osiguranja, pomoći na putu, osiguranja domaćinstva i polise Siguran kvadrat na: https://webshop.milenijum-osiguranje.rs/

Detaljne informacije o našim uslugama koje su dostupne bez odlaska u ekspozituru možete pogledati ovde.

 

Na vrh