Mar 16, 2020

Ažurirano: 22.03.2020.



Poštovani klijenti,

 

Usled aktuelne situacije sa korona virusom u našoj zemlji i proglašenja vanrednog stanja, obaveštavamo Vas da je kompanija „Milenijum osiguranje“ a.d.o., preduzela mere zaštite svojih klijenata i zaposlenih,  u cilju prevencije i sprečavanja daljeg širenja virusa „Covid -19“.

Pre svega, obaveštavamo klijente da se rokovi za prijavu štete produžavaju do normalizacije situacije u celoj zemlji.

Počev od 23. marta, naše ekspoziture i prodajne kacelarije će raditi radnim danima u skraćenom režimu, od 9 do 14 časova. Radno vreme svih ekspozitura i prodajnih mesta možete pogledati ovde.

Prijava šteta 24/7 bez odlaska u ekspoziture

U cilju što bolje prevencije, od 19. marta 2020. prijava odštetnog zahteva može se podneti isključivo putem:

  1. Web portala za slučajeve autoodgovornosti i autokaska, i to 24/7 putem linka: https://stete.milenijum-osiguranje.rs/pls/apex_insur5/f?p=123:300 ,
  1. putem redovne pošte ili
  1. putem elektronske pošte 24/7 na sledeći način:
  • Obrazac Zahteva za prijavu štete kao i spisak neophodne dokumentacije, koju treba da priložite uz Zahtev, možete preuzeti na sledećem linku: https://www.mios.rs/strana/prijava-stete.html
  • Popunjene obrasce sa prilozima pošaljite na imejl adresu za prijavu štete: prijava@milenijum-osiguranje.rs ili na našu poštansku adresu: Milenijum osiguranje ado, Bulevar Milutina Milankovića 3B, 11070 Novi Beograd.

Procena štete biće izvršena izlaskom našeg procenitelja na teren.  Svi zahtevi naših osiguranika i oštećenika će biti uredno obrađeni.

Webshop – klijentima je dostupna online kupovina polisa 24/7 na: https://webshop.milenijum-osiguranje.rs/ za putno osiguranje, pomoć na putu, osiguranje domaćinstva i Siguran kvadrat (osiguranje stana, stvari i članova domaćinstva).

Zahtev za ponudu osiguranja – dostupan putem stranice http://mios.rs/kontakt/,  pozivanjem našeg Call centra na broj telefona: 011/7152-300 (sa svih mreža) ili slanjem upita na imejl: office@milenijum-osiguranje.rs. Nakon poslatog zahteva, klijenti će biti kontaktirani od strane prodavaca Milenijum osiguranja.

Ukoliko posećujete neku od prodajnih lokacija Milenijum osiguranja, ukazujemo Vam da ste u skladu sa Uredbom Vlade dužni da poštujete sledeća pravila:

  • ukupan broj klijenata koji može boraviti u prostoru ograničava se na 2 lica
  • sa zaposlenima i drugim klijentima u prostoriji dužni ste održavati distancu od najmanje 2 metra uz  uslov da se u prostoru od 4 kvadratna metra nalazi samo jedno lice
  • izbegavajte fizički kontakt sa drugim licima u prostoriji
  • ukoliko ste prehlađeni, bolesni ili imate povišenu telesnu temperaturu, odložite Vašu posetu ekspozituri za neki drugi dan.

Sve dodatne informacije možete dobiti:

  1. pozivanjem našeg Call centra u periodu od 08:00-16:00 na broj telefona: 011/7152-300 (sa svih mreža) ili
  2. slanjem upita na imejl: office@milenijum-osiguranje.rs

Verujemo da ćemo uz odgovorno ponašanje prema sopstvenom i tuđem zdravlju brzo prebroditi aktuelnu krizu.

 

Milenijum osiguranje a.d.o.



Povezane vesti:

Aktuelne informacije o poslovanju tokom vanrednog stanja

Usluge dostupne bez odlaska u ekspozituru

Obaveštenje o promeni radnog vremena tokom vanrednog stanja

Na vrh